RINDU NAK BERSUKAN

Hey,

Long time no see huh? :)

Semester 2, 2012/2013 ni, semua mahallah (hostel) sibuk bertanding sukan itu dan ini. Tadi baru je closing untuk event tersebut. Haih. Bila dengar kawan menang dengan pasukan handball diorang dengan berlawan antara mahallah, rasa seronok je dengar. :)

Masa kat sekolah dulu, aku adalah join sukan-sukan bagai ni. Netball lah. Lumba larilah.Taklah berbakat mana pun. Taklah sehebat mana pun. Tapi aku suka sangat. Berpeluh. Termengah-mengah. Apatah lagi dikelilingi sahabat-sahabat seperjuangan. Terasa nak kembali ke zaman sekolah dulu. Teettttt! -__-"

Jadi, aku pasang azam, tahun depan aku nak ambil bahagian juga! Tak kira! Lolz.

Tahniah pada yang menang dalam perlawanan anjuran IIUM Sports Carnival 2013 (ISC). Keep it up brothers and sisters! Yang kalah, tunggu aku masuk tahun depan ya? ^^,)/


-------------------------------------------------

P/S : When I Was Your Woman


Comments

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?