LUAHAN YANG PERTAMA 2012

ASSALAMUALAIKUM

Apa khabar semua? Maaf sangat-sangat sebab baru sekarang nak menampakkan batang hidung yang tak berapa nak mancung ni. Heheheh. Yeah. Yeah. Yeah. Aku tahu, blog ni tak adalah ramai sangat pun nak usha, kan? Mungkin tak ada yang usha pun. Tapi, tak apalah. Mengerti kok? :)

Banyak sangat nak cerita! Tak terkira sebenarnya! Hahaha! Ye lah. Berapa bulan punya cerita aku kena simpulkan dan ringkaskan ni? Hurm. I don't know where to start or to begin with. Suddenly, I'm blurred or something. Hahaha. Blur nak menaip. Tapi masih tersimpan kemas dalam otak aku. Setiap butirnya aku masih ingat. Takkan hilang punyalah. Melainkan kepala aku dihentak dengan objek keras mahupun tumpul, jadi kebarangkalian untuk hilang ingatan itu tersangatlah tinggi. 

Tak ada pun nak diluahkan dalam entri kali ni sebenarnya. Sorry. Tak sengaja nak mengenakan. Next entri, aku cerita ya? Bukan gossip okay? Kalau nak gossip, pergi usha blog beautiful nara ke, Oh! Bulan ke, kan. 

Walaupun aku tak sambut new year, tapi angka itu baru sahaja bertambah. Jadi, all the bestlah pada yang baru nak mulakan pengajian, kerjaya atau apa punlah. Moga diberkati olehNya. INSYAALLAH.

Okaylah! Lebih ni kot! Jumpa lagi!
ASSALAMUALAIKUM


-----------------------------------------------------

YF : I believed you. I trusted you.
Now, I'm wrong about that.

Comments

Addien said…
Semoga hari ini lebih baik dari semalam dan hari esok lebih baik dari hari ini,aminn
Nisa' said…
Still, looking forward to your next entry. I wonder what stories are you going to tell us :]
Yulia Fajrin said…
@Ad-Dien : AMIN! :)

@Nisa' : adeh.. ada orang menunggu rupanya.. XD
Addien said…
Sama-sama, sekadar memberi nasihat, jemput ke blog saya ye untuk menambah dan sebarkan ilmu :), moga bermanfaat
Yulia Fajrin said…
@Ad-Dien : bagi link blog! :)

Popular posts from this blog

Bibir Lembut Dengan Liquid Lipstick SoBella!

Ter’jatuh’ Hati Dengan Minyak Wangi Syahirah

Betul Ke Tudung Bawal Fareha Anti Kedut?